waarisliza.reismee.nl

One month to go!

Hey daar! (G'day! Kia ora!)

Welkom op mijn reisblog "waarisliza"! Zoals de naam al zegt, zal ik jullie hier op de hoogte houden (of dat proberen althans) van waar ik ben (geweest) en wat ik allemaal uitspook tijdens mijn rondreis van vier maanden door Australië en Nieuw-Zeeland. Om daar maar meteen mee te beginnen: het antwoord op de vraag is momenteel nog "in Heijen-city" waar de voorbereidingen voor de reis zo'n beetje op hun eind lopen. Over precies een maand gaat het grote avontuur echter al beginnen, dus met dit eerste echte blog (want die hieronder is een standaardbericht) mag ik geoorloofd beginnen af te tellen, hoera!

Hieronder alvast een globale planning om lekker op te scheppen (#sorrynotsorry) met mooie plannetjes aan de andere kant van de wereld

  • 5 t/m 10 september:
    Vertrek vanaf Schiphol (via korte overstap in Dubai en iets langere in Singapore) naar Sydney.
  • 11 september t/m 5 november: AUSTRALIË!
    Eerst met het vliegtuig naar Cairns, vanaf daar met de bus (eerst Loka, dan Greyhound) de oostkust omlaag tot aan Melbourne (om met het mooie weer mee naar beneden te kunnen reizen) en afsluiten met een weekje Tasmanië.
  • 6 november t/m 30 december: NIEUW-ZEELAND!
    Na aankomst in Auckland eerst op en neer naar het noorden (Cape Reinga) en daarna de busreis (met Stray) vervolgen vanaf het noordereiland naar het zuidereiland. Op 30 december vlieg ik vanaf Christchurch terug naar Sydney.
  • 30 december t/m 3 januari: NYE IN SYDNEY!
    Voor een supervette afsluiting en na een dagje bijkomen vlieg ik op 2 januari weer huiswaarts.

Zoals gezegd, zal ik dus proberen om hier zo nu en dan updates te plaatsen, maar om niet iedereen vol te spammen zal ik deze waarschijnlijk niet allemaal gaan delen via Facebook. Wil je toch een melding krijgen, dan kun je je aanmelden voor de mailinglijst (in de rechterkolom). Verder ben ik minstens zo benieuwd hoe het met jullie gaat, dus laat vooral een reactie achter, of stuur me gewoon een berichtje via Facebook/Whatsapp (want mijn Nederlandse nummer is ook Down Under gewoon bereikbaar, zeker bij wifi haha).

Liefs, Liza

(Tot ziens! Hooroo! Cheerio!)

Reacties

Reacties

Pa en Ma..

Heey Liza,
Nog 9 nachtjes slapen en dan is het zover...
Gezonde spanning, aftellen voor je avontuur begint. Je programma ziet er al aardig gevuld uit! :)
Liefs Pa en Ma xx groetjes van je zusje en een poot van Ties

Danielle Sopers ev v Gestel

Laatste loodjes...het aftellen begint.
Was gezellig zondag! Wij ook blij je weer gezien en gesproken te hebben!
Alles ingepakt....?!
Dikke knuffel Tante Daan en Ome Henk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active